zondag 20 januari 2013

even pauze ...





even wennen

 en zo....






Zo, even pauze, alleen dan net even anders.
De stapel (vakantie)was ligt inmiddels schoon op het bed en slinkt gestaag.
De 2 koffers liggen er open geslagen naast, wachtend op wederom dezelfde inhoud, alleen met net even een andere bestemming; de zolder wacht geduldig.

Stekker van het strijkijzer uit het stopcontact, kopje thee, het laatste Magdalenacakeje; nog even dat smaakje, dat vakantie-ochtend-gevoel. En terwijl ik naar buiten kijk, schiet ik in de lach en vraag ik me af hoe groot een tegenstelling kan zijn.

Natuurlijk zijn we blij om weer thuis te zijn, dat de heen- en terugreis goed is verlopen, Mie(p)s liefdevol verwend verzorgd is door mijn schoonouders, die er tussen alle bedrijven door ook nog even voor hadden gezorgd dat we, buiten de breng- en haalservice om, in een 'gespreid bedje' thuiskwamen, waarvoor nogmaals onze dank :-).

Maar.... het is weer even wennen hoor, ik kan er echt niets anders van maken. En dan heb ik het niet eens alleen over het weer (maar heb bijv. nog geen mailtje gelezen en merkte dat ik moeite had om de pc op te starten :-)!


We hebben genoten, 10 unieke en bijzondere dagen; vanaf de dag dat we vertrokken, tot aan het moment van terugkomst. 
Sommige momenten met geen pen te beschrijven; vakantie(herinneringen) om voor heel lang te koesteren. 


De fotocollage volgt spoedig, dat beloof ik, echt :-), maar de
was 'plicht' roept. In ieder geval als we vanavond weer willen kunnen genieten van ons eigen bed. Want, eerlijk is eerlijk, dat was wel weer een hele prettige bijkomstigheid van het thuis zijn... en helemaal niet wennen :-).

Tot snel!

6 opmerkingen:

Unknown zei

welkom thuis meis.. Geniet nog even lekker na tussen de was door.. :-)

Gwennie zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben!! Enne... welkom thuis... :-)

Marjolijn. zei

Welkom thuis meis, fijn dat jullie zo genoten hebben.
Nog maar lekker even nagenieten hoor.
Niet meteen weer in de running:-)

Wanda zei

Mooi om te horen dat jullie lekker hebben genoten van jullie vakantie! Maarre, had je niet wat zon voor ons mee kunnen nemen? Zo is de omschakeling voor jullie ook wel erg groot!

Roelien zei

Heerlijk vakantieherinneringen!

Wel even schakelen weer, qua weer....

♥Inge♥ zei

Heerlijk!! Koester die dagen meis!! Welkom thuis!