zaterdag 8 juni 2013

waarachtig


En vandaag lijkt waarachtig zo'n dag.

Vroeg uit de veren, veel te vroeg eigenlijk, maar dat betekende wel een hele relaxte ochtend.
Met de rest van mijn huisgenoten nog lekker op één oor, kon ik even mijn gang gaan.
Zowel de vaatwasser als de machine kwamen aan de beurt en voor ik het wist zat ik aan een overheerlijke lungo.

Geloof het of niet, maar om half 9 zat ik buiten.... in de zon :-); het leven kan slechter, kan ik je vertellen.

Ondertussen is ook 'de rest' spontaan wakker geworden gelukkig, is het ontbijt buiten genuttigd en zijn de heren vertrokken richting tuincentrum.... buitenverlichtingsnoertje scoren en zo.

'Ja hoor pap, ik ga wel mee'.... Alles beter dan 'verplicht' buiten zitten, dacht mijn 'lease'puber met een zuur glimlachje mijn kant op.

Rule no 1 in Huize HenS: als de zon schijnt, zijn we buiten en zitten we dus zeker niet de hele dag binnen achter de pc :-).
E.e.a. sluit natuurlijk niet uit dat we wel gewoon (zo af en toe) kunnen internetten in de tuin, zoals nu.

De parasol staat, miss Miss ligt lekker naast me, overigens helemaal relaxt, zich afvragend of ze blijft liggen of dat ze toch even bij de mannen een kijkje gaat nemen, die inmiddels een potje dart aan het spelen zijn, en ik.... ik geniet gewoon.


Vandaag lijkt waarachtig zo'n dag.
En morgen? Morgen weer een nieuwe dag; zondag, de dag voor de #blijmakertjes.... want neem van mij aan dat die er deze week weer waren, wis en waarachtig!

Ik zeg dan ook gewoon,,,,

 
 
 
 

1 opmerking:

Marjolijn. zei

Helemaal goed...!!
Lekker genieten van alles, meer hoeft niet.
Fijn weekend meis :-)