maandag 22 oktober 2012

Twijfelen


'Twijfelen'... hoort bij mij als zuurkool met worst om maar iets te noemen.

Doe ik het wel of niet
ga ik vandaag of morgen
trek ik het aan, ja of nee
wordt het kip of wordt het hachee... om maar iets te noemen.

Zo ook dus gisteren; een echte lazy sunday morning met de simpele reden dat mijn 'meneer' en 'lease'puber besloten om lekker uit te slapen.... zoals de meeste zondagochtenden :-). Daarbij, opa & A. zouden toch pas rond een uurtje of 3 komen, dus tijd genoeg. Ware het niet dat het 'toch ook nog wel graag een volgende Indiana Jones willen kijken' de doorslag gaf om toch maar zijn vader wakker te maken zodat we in ieder geval konden gaan ontbijten..."maar dan zeg ik wel dat het van jou moest hoor...." :-).

Een telefoontje na het ontbijt maakte echter dat ik we onze plannen voor de dag gingen bijstellen. Helaas had mijn schoonvader -eigenlijk voor het eerst- een hele slechte nacht gehad sinds de start met de chemo en bleef dus (heel begrijpelijk) het liefste thuis. We gaan gewoon voor een herkansing binnenkort!

En tja, daar was dus de bekende irritante twijfel...

Gaan we wel of gaan we niet
is het warm of te koud
ga ik met of zonder (pijnstiller)
om half 3 of om half 4
nemen we wijn of drinken we bier... om maar iets te noemen..


Gelukkig zijn we wel gegaan
op de fiets ....
en op dat te bewijzen:


en het was weer weer prachtig :-)
en om dat te bewijzen:




2 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Gelukkig ben je toch op de fiets gestapt en heb je die mooie middag buiten niet gemist.
Vanmiddag was het ook nog even heel lekker, ook op het balkon.
Fijne avond.

Helena zei

We koesteren de mooie momenten Marjolijn! xx