vrijdag 15 juni 2012

Heel mooi weekend allemaal :-)

6 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ja meis, verhuizen is een hele grote klus.
En niet alles gaat zoals je het gepland hebt, jammer genoeg.
Maar jullie hebben de klus toch maar mooi geklaard. Nu rustig aan en de tijd nemen om alles af te werken, wat er nog moet. Die laatste restjes komen ook wel goed, zover die er nog zijn.
Jammer dat je weer last hebt van je enkel, af en toe dat pootje maar even omhoog.
Nu het weekend voor de deur, geniet volop, en veel plezier.

klaproos zei

goed zo helena dat is de juiste instelling,
want wat je ook doet sommige dingen kun j e toch niet veranderen hé.

xxx

kruidje zei

Blijf genieten van het positieve!!

Inge zei

Goedzo meid....positief blijven!! IK hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad!!

Gwennie zei

Je blijft nog wel even bezig, ben ik bang.... :-)
Maar straks, hè... straks hebben jullie een geweldig paleisje!! Wedden?? :-)

Marion zei

Sterkte met je enkel lieve schat.. ik leef met je mee.. Lieve knuffel Ik hoop dat het niet al te slecht nieuws was. Veel plezier in jullie nieuwe paleisje meis, ik hoop dat het alles heeft wat jullie wensten..xx