maandag 19 december 2011

auw

Al vanaf zaterdag gaat er iets niet helemaal goed.
'Heb ik weer' dacht ik nog. 'Zul je net zien, voor de feestdagen'.



Ik was dan ook compleet vergeten hoe het voelde; kiespijn!


Ik vrees dan ook dat ik er vandaag niet meer aan ontkom, een originele wortelkanaalbehandeling...


Nou, laat maar komen, zeg ik, want hier is geen pil tegenop gewassen en wat ik ben blij dat ik om 11.00 uur 'even' tussendoor mag. 


En dacht ik een half uurtje geleden alvast mijn auto te gaan krabben zodat ik op tijd zou kunnen vertrekken..... heb er tenslotte niet voor niets een nieuwe accu in laten zetten vorige werk.... gevalletje bevroren sloten.... met geen mogelijkheid open te krijgen.


Gelukkig is mijn Lief zo lief om even tussen alle bedrijven door mij een lift te geven...


Wordt vervolgd...
... we kunnen in ieder geval een poging doen!

Update: inmiddels 2 x 2 ibu's en een middagslaapje later, 'zeurt' de kies nog 'lekker' na.....maar dat schijnt erbij te horen volgens de deskundigen; een dag of 2 napijn is heel normaal ..... helaas.
De zenuw was flink ontstoken en ik moet eerlijk bekennen dat ik me niet kan heugen zo'n pijn gehad te hebben bij de tandarts. Maar ach, alles gaat voorbij en na een verdoving in de zenuw zelf, ging het even later een stuk 'beter' :-)


...en nu maar flink hopen (happy thoughts) dat het morgen en stuk beter gaat! .... en ik ga nog even op de bank!

2 opmerkingen:

klaproos zei

is het alweer zo ver dat de deuren vast zitten:-)
ohhh maai koodnes:-)

ik hoop dat je weinig last hebt,

xxx

Marjolijn. zei

Oef, dat is wat veel minder.
Ja een flinke kiespijn....praat me er niet van...
Hoop dat de pijn nu snel zakt en je toch op naar de feestdagen kunt.
Sterkte meissie.