zaterdag 27 juli 2013

Weekend + #3/365


We hebben het gehaald!
Een originele hittegolf, gemeten in de Bilt. Niet eens zo heel ver bij ons vandaan, dus ik kan het weten :-)


Betekent ook dat we deze week maar eens niet gefietst hebben, althans, niet naar het werk, dat leek me ('s middags) net even te veel van het goede.

Gelukkig valt het in huis mee, is het redelijk koel te houden en is het, zeker op dit tijdstip van de dag, met de tuindeur en ramen open, heerlijk vertoeven.

Beter dan op kantoor in ieder geval de afgelopen week; met een kapotte koelunit op het dak liep daar menig graadmetertje rap omhoog...
Ach, ook dat hebben we -zoals altijd met de nodige humor en water weer 'overleefd' en kon ik donderdag gewoon compenseren vanwege de gewerkte woensdag (i.v.m. vakantie). Waar we overigens nog weinig van merken qua drukte, maar dat mag de (werk)pret niet drukken.
Ik verheug me hoe dan ook op volgende week, want 1 augustus verwelkomen we onze nieuwe collega :-).


Mijn lief en ik hebben dus niet gefietst. Ter compensatie ben ik dan toch maar op dinsdag-, woensdag- en donderdagavond gaan sporten...
...
... ik zeg maar zo, ik ben blij dat de temperaturen vanaf maandag iets lager zijn, zodat we maandag, woensdag en vrijdag weer gewoon kunnen fietsen :-).

En, zoals een aantal van jullie wellicht intussen gezien heeft, ben ook ik 'gezwicht' voor het 365-dagen-project, net als *zij*. Of eigenlijk meer dankzij haar haha.
En nee, ik weet natuurlijk niet of ik het vol houd, en ja, ik ga het gewoon proberen.
Net zoals mijn 'blijmakertjes' één keer in de week, even een moment stilstaan bij kleine, grote geluksmomentjes, gebeuren er iedere dag wel van die hele normale, simpele, maar wel degelijk 'gewone, bijzondere dagelijkse dingen' (die ik leuk vind om te bewaren...voor later en zo :-)

 
 
 
Gewone, bijzondere
dagelijkse dingen
*klik*


Geniet van het weekend allemaal!

8 opmerkingen:

klaproos zei

gaat het echt koeler worden....

wat jammer hé.....
van mij mag het nog wel een tijdje zo blijven:-)

Helena zei

:-) vijf graden eraf Dien... dan is het ook 's middags nog lekker om te fietsen haha, voor de rest hoor je me niet hoor :-)

Beliaw zei

Ik verheug me al op de volgende #4/365!

Helena zei

Leuk Belia... morgen meer :-)

merel zei

jij gaat maandag, woensdag en vrijdag fietsen, ik ga die dagen joggen - de laatste week ook wat rustiger aan gedaan hoor .

Wat is dat 365 dagen project, ik heb eens gekeken begrijp het niet echt goed , is dat blog ook van jou ? ? ?
of stel ik nu een domme vraag

Anoniem zei

Hier in het Limburgse land, mogen we al langer genieten van de hittegolf...ben toch ook blij, dat we het morgen t/m woensdag met een paar graden minder mogen doen.
Ik had immers gevraagd om zon, niet om 30 graden! Niks voor mij dat zweetie-zweetie weer, hihi
Dus hopelijk veel fietsplezier voor jou en je lief !
Patty

Marjolijn. zei

Ja meis, van mij mag het ook een beetje minder qua temperatuur, de zon mag volop blijven.

Fijn dat je week toch vol blijmakertjes zat, daar kom je zo'n warme week wel mee door.

Nog een fijne zondag en dan weer een goede start van de nieuwe week.

Margaretha zei

En ik heb wel gewoon gefietst! Naar mijn werk, weer terug en afgelopen week s'avonds nog drie keer.
Ik vind het heerlijk. Ik moet wel toegeven dat ik even niet hard gelopen heb :)