vrijdag 7 augustus 2015

gewoon een dag...


Vandaag zou ik zo maar
een gedicht kunnen schrijven, 
over

'dat wat zal zijn
wanneer het zijn zal
zal het zijn 
dat wat het is'

of zou ik maar zo 
de muziek kunnen draaien, want

'ik hou ervan
dat alles werkelijk is
en dat alles is 
zoals het moet zijn
ja daar hou ik van
omdat het zo zou zijn
ook als ik er niet van hield'
uit 'Wanneer de lente komt'


Ons leven
sinds ooit die dag
net even anders
zoals het is
nooit meer onbevangen
zal het zijn
maar iedere dag 
meer dan waard
 te leven

want dat is 
wat het is 



5 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Mooi geschreven meis...!!
Fijn weekend... :-)

Helena zei

Dank je wel Marjolijn, jij ook een heel mooi weekend gewenst :-)

Merel zei

Wat ontzettend mooi .... Liefs en fijn begin van de nieuwe week

Helena zei

Jij ook Merel en dank je wel...

Mirjam Kakelbont zei

Wat een mooie woorden!
Groetjes Kakel