dinsdag 1 juli 2014

Juli & 'geneuzel'



Dag juni, hallo juli... en nee, ik ga echt niet zeggen 'goh wat vliegt de tijd', want dat doet 'ie' toch wel, of ik het nu benoem of niet. Daarbij komt dat ik er toch niets aan kan veranderen -als ik dat al zou willen- en dus zeg ik er gewoon niets over. Nee hoor, ik kijk gewoon vooruit!

Wat dacht je van nog lekker een paar dagen vrij zijn. Even tot rust komen, al klinkt dat wellicht enigszins vreemd als je net een heerlijke week tussen de lavendel hebt door mogen brengen, maar dat is dan maar zo :-). 
Had ik gisteren nog een 'goh-wat-vervelend-dat-er-niets-uit-mijn-handen-komt-dag', merk ik dat ik gelukkig vandaag weer over wat meer energie beschik. Hoera, want het is werkelijk niet te geloven, maar ik heb zelfs even mee staan te 'swingen' met 'Goede Morgen Nederland'. Ach ja... langzaam aan beginnen. Morgen is het weer tijd voor de sportschool... of zo.

Vandaag dus eerst maar eens een dagje met wat huishoudelijke klussen (die zijn blijven liggen). Tussen alle bedrijven door ligt de vakantiewas inmiddels gewassen op de logeerkamer. Zijn er hier en daar nog wel wat ramen die een lapbeurt kunnen gebruiken, staan er nog wat boeken op mijn e-reader die gelezen kunnen worden, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het gebruikelijke 'geneuzel' zal ik maar zeggen.

Wat overigens geen 'geneuzel' is, is dat de familie ook weer veilig terug in het land is en dat de 'lease'puber over is naar HAVO 5, zonder onvoldoendes. Onnodig te vermelden dat we super trots zijn!

Afijn, ik geniet nog even van een kop koffie, zoek daarna mijn -voor de vakantie gekochte- nieuwe spons en verheug me nu al op een in de buitenlucht gedroogde was... tja, waar je als mens al niet blij mee kunt zijn hè :-).

7 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Geniet maar lekker meis van alles mag en niets moet.
Want je mag deze dagen nog gerust denken, wat vandaag niet komt, komt morgen wel... :-)
Daar heb je dan ook vakantie voor..!!

Helena zei

Dat is ook weer waar Marjolijn :-)

klaproos zei

reken maar van yes dat geluk in de kleine dingen zit, :-)
genieten van het leven want er zijn zóveel zieken om je heen dat je denkt, hoe is het mogelijk dat ik nog leef.....

genieten vandaag , nú

Helena zei

Absoluut waar Dien en genieten doen we dan ook zeker xx

merel zei

het geluk zit inderdaad in de kleine dingetjes , ook ik zit hier nu met een kopje koffie even voor ik naar het werk vertrek

Anoniem zei

Felicitaties voor de 'lease'puper! Die zal heerlijk genieten van de vakantie :-)
Met nog een paar zonnige dagen voor de boeg, wens ik jou ook nog heerlijke alles-kan-en-mag-of-niet dagen! Knuf

Helena zei

Hetzelfde geldt voor hier Merel... wat dat kopje koffie betreft dan :-)
Denk het ook wel Patty :-)