donderdag 1 september 2011



Ik twijfelde en ...... twijfelde, want tenslotte blog ik niet iedere dag (en zo heel veel interessants heb ik nu ook niet te vertellen).
Ik twijfelde ook, domweg om het feit omdat ik toch een geduldig mens ben, en ik mensen ook gewoon de kans wil geven (weblog) te doen wat ze moeten doen....en er kunnen altijd dingen tegen zitten, dus tja, wie ben ik om te twijfelen (en ongeduldig te zijn).

En toch, twijfel en (on)geduld daar gelaten, heb ook ik de stoute schoenen aangetrokken ....

Misschien is het wel gewoon tijd voor iets heel nieuws en vandaar dat jullie mij vanaf vandaag ook hier kunnen vinden op "Huize Hen
S" (en hoe het verder gaat, zien we dan vanzelf wel weer).

En, in Huize HenS gaat het goed hoor, al krijg ik nu wel weer een echt lesje in geduldig zijn... 6 weken in het gips is nu eenmaal niet echt mijn ding (maar ja, van wie wel).

Inmiddels ben ik al wel weer 50% aan het werk vanuit huis en genieten mijn collega's weer van mijn 'bemoeizucht achter de schermen' :-)).

Ach, al het oncomf
ortable, pijnlijke, vervelende, lastige, meer tijd in beslag nemende, etc.....achterwege latende, ben ik al h
eel blij dat ik weer mijn 2 benen mag gebruiken - niets vervelender dat op je billen steeds de trap op en af moeten....geloof mij.

Het is weekend, de zon schijnt en we gaan dus echt zo lekker een visje eten in het dorp....(rolstoel&krukken mee, moet lukken)....terrasje here we come; tijd om even wat buitenlucht-vitaminen op doen hoor :-)




8 opmerkingen:

klaproos zei

hoi helena,

me to,
en ik ben toch ook maar even een andere begonnen,
het gaat wel erg lang duren hé:-)

maak er een heel fijn weekend van hé,
xxx

Marjolijn zei

Yep het lukt...!!

Ja meis, zo zie je maar een nieuw blog.
Fijn dat het steeds beter met je gaat.
Fijn weekend hé, geniet van het zonneke..!!

Helena zei

Leuk jullie hier te zien Klaproos & Marjolijn :-)) Het is even wennen, maar wie weet. Ook jullie een mooi weekend en geniet van de zon!

vlinder zei

Eej leuk! dat je een nieuw weblog begonnen bent;)
En met je pootje in het gips is dat een welkome afleiding toch?
Jeetje joh! een lesje in geduld inderdaad,ik weet er alles van,ik brak 2 jaar geleden m,n kuitbeen en mocht óók 6 weken met gips door het leven....zucht!
Ik wens je dan ook veel sterkte en geduld toe,zowel met weblog als met je pootje.
En voor nu..een mooi weekeind met liefs van mij..;)

Anoniem zei

De zon schijnt wat een feest. Lekker genieten meis, al is het in de rolstoel of met krukken.
De wereld laat zich weer even in een zonnige vorm zien. Sterkte met je gips, het blijft behelpen.. Je moet maar zo denken dat je nu huppelend door het leven mag. :-) Marion

Jeroen zei

Tja, op Weblog.nl wachten duurt inderdaad wel erg lang.
Men gaat alweer het tweede weekend zonder weblogs in.
Ze hebben zich daar flink op de zaak verkeken. Ik heb inmiddels
voor de moeder van Vlinder ook een nieuw blog aangemaakt (bij de Belg).
En zo zullen er steeds meer overstappen naar een ander. Fijn weekend!

MarjaToBe zei

Heeeee - leuke blog en je hebt groot gelijk gewoon doen waar je zin in hebt. Ik vind je achtergrond ook heel mooi.
IK snap je pootje maar al te goed, maar gelukkig wordt je door zoveel collega's gedragen - dat was in mijn tijd wel anders - maar dat hoorde ook weer bij mijn proces.

Anoniem zei

Tja, dat ik ook over ben naar een ander blog, is je ondertussen niet ontgaan... ;-) Ik ben best een geduldig mens, maar soms.... kan ik ook te geduldig zijn, of... (en dat was bij mij het geval!) soms is het nét dat ene extra zetje dat nodig was om te doen waar ik al langer over dacht... :-)
Dit ziet er mooi uit! Ik ga je lekker hier verder volgen. Enne.... rustig aan met je stoel op wieltjes, hoor!!